RSS

У сусрет Васкрсу

03 феб

Сајт са мноштвом идеја. Уживаћемо док будемо радили. Резултате ћемо овековечити фотографијама. Кликом на слику отварате линк са шаблонима и бојанкама. lavoretto-pasqua-uovo-pulcino chick-egg-coloring-page

pasqua-porta-ovetti

Акциона прича из књиге МОЋ МАШТЕ, МОЋ ПОКРЕТА Направите слике за причу која следи и анимирајте децу да на основу слика закључе која реч недостаје. Прво покретима и пантомимом, а затим и вербално треба да ту реч идентификују. Направите паузу када подигнете слику. Затим додајте и кључну реч. Прича Једног ускршњег јутра дечак Лука слика (деца кажу То сам ја ) је одлучио да изненади и обрадује све животиње на фарми. Лука слика (деца кажу То сам ја) је волео животиње и редовно се о њима бринуо. Ово јутро је било празнично и животиње су заслужиле посебну награду. Зеки Сими слика (деца рукама описују зечије уши) дао је његову омиљену посластицу слика зелену салату. Она је пуна витамина и веома здрава. Крави Шаруљи слика (деца кажу Муууу!) дао је сочну, слика црвену јабуку. Коњу Златку (деца изговарају Њихааа!) слика дао је младу, тек сазрелу, наранџасту слика шаргарепу. Лука (деца кажу То сам ја) слика је желео да поклони и слика Коки Пирги (деца кокодачу и машу крилима) ускршњу посластицу. Али, где је Кока Пирга? (деца слежу раменима, гледају лево-десно) Није била у слика штали. Није била ни у слика кокошињцу. Напокон, дечак Лука (деца кажу То сам ја ) слика је пронашао је ) слика коку Пиргу. (деца кокодачу и машу крилима) Замислите где? Испод слика великог дрвета јабуке. (деца опонашају њихање грана) Дечак Лука (деца кажу То сам ја) слика дао је слика Коки Пирги (деца кокодачу и машу крилима) пуну шаку семена слика кукуруза. Лука (деца кажу То сам ја ) слика је угледао како се нешто мрда под крилима слика коке Пирге (деца кокодачу и машу крилима). „Дао сам свим својим животињама ускршњи поклон“, рекао је смејући се Лука (деца кажу То сам ја ) слика, „али слика Кока Пирга (деца кокодачу и машу крилима) је мени приредила ускршње изненађење и дала најлепши ускршњи поклон. Погодите шта? Пет малих, жутих слика пилића.”(деца изговарају пи, пи, пи) (Из књиге “Моћ маште, моћ покрета”) Аутор текста је Душица Бојовић Слике за причу. coniglio-pasqua-carota-2coniglio-pasqua-carota-3 addobbi-pasqua-gallina-2

 
Оставите коментар

Објављено од стране на 03/02/2015 in Uncategorized

 

Оставите одговор

 
